O balících a čaji v mrazáku

Po všech těch pracech a proslovech a testech a prezentacích a podobných hrůzách pekelných jsme se včera konečně dočkali konce školy.
Před pár dny skončilo období dešťů, a teď už bude jenom vedro. Musím říct, že jsem ty deště čekala horší. Je pravda, že to vlhko je protivné, ale naštěstí mi ani nic nezplesnivělo, ani já jsem nezplesnivěla, plísni odolávají i rohože v mém pokoji, takže nic dramatického. Vedra řešíme chlazeným čajem a větrákem na ruční pohon (rozuměj vějířem), ke klimatizaci jsme ještě doma neklesli.
Jinak momentálně se zabývám balením deseti měsíců svého života do více či méně úhledných balíků, abych mohla poslat všechny ty knihy a kimona a krabičky na čaj a naběračky na čaj a všechno ostatní harampádí, co jsem zvládla za tu dobu nahromadit. Za nejvtipnější kousky ke stěhování považuji zástěnu za čajový kotlík (no nekupte to, když je to tak levný!) a čajový kotlík samotný, komplet i s ohřívadlem na uhlí (oboje ovšem patří Edžunkovi, takže alespoň to posílání nebude na mně). Nicméně vzhledem k tomu, že se hodlám věnovat čaji i po návratu domů, jsou to naprosto nezbytné artikly (stejně tak jako těch cca 10 kimon i s doplňky - no nekupte to, když je to tak levný!).
Co se týče příštích dnů, mám v plánu je naplnit čajovým výcvikem a výlety do míst, kam se ještě chci podívat, než se přesunu směrem na jih. Koncem měsíce mě pak Edžun naloží i s bagáží do auta a vezme mě zpátky do Gifu. Pak plánuju různé cesty na Kjúšú a podobně, takže se náramně těším a hlavně doufám, že se cestou neupeču...

Komentáře

Petr píše…
Kawaiiiiiiii kimono^_^
Ozzy píše…
Ahoj!!! Jelikoz jsem se nedavno stehoval v Olomouci, soucitim s tebou ohledne baleni veci do krabic... ^_^ Ale zase na druhou stranu: Sunrise se nam vraciii!!! Huraaaa!!!! ^___^

Oblíbené příspěvky