Novinky poslednich dni

Jak jste si asi vsimli, po kratke odmlce pribylo par novych prispevku. Prestehovaly jsme se a nemame zatim internet, takze si vedu offline zapisky, ktere prilezitostne soukam na web, kdyz mam zrovna moznost.
Mame za skoro za sebou prvni tyden skoly, ktery byl pomerne narocny a zmatecny. Jak jsem predpokladala, nektere prednasky z urovne, do ktere me vybrali, jsou na me trochu prilis tezke, takze si jich musim par nahlasit o uroven niz. Trochu me to zdeptalo (je toho posledni dobou nejak moc, takze obcas propadam trudnomyslnosti, ale zatim nic vazneho), ale prijde mi, ze to tu maji trochu nevyrovnane, treba prednaska ze znaku mi prisla dosti jednoducha, a to jsem mela za to, ze jsem na znaky leva.
Taky jsem tenhle tyden zacala radne hodiny kaligrafie u pana Ogawy, hned na prvni jsem mela kupodivu docela uspechy, tak doufam, ze budu mit aspon trochu casu doma trenovat.
Jinak mi nejak nefunguje mail, takze se omlouvam tem, co mi psali, je to s tim internetem posledni dobou bidne, ale verte, ze na vas na vsechny myslim. Postupne zacinam rozesilat stare dobre dopisy, kdyz ta moderni technologie selhava.
Jinak mi muzete psat na mobilni mail (tady se neposilaji smsky, ale maily) petit_maron *zavinac* softbank.ne.jp.
Tokio je blazinec, spusta lidi a vsichni nekam spechaji, snad si casem zvyknu a naucim se to mit rada. Pred par dny me vzbudilo ze sna zemetreseni... Ale je tu samozrejme i spousta hezkych veci, nadherna priroda a tak.
Bezim na prednasku, takze vsechny zdravim a uzivejte si poklidne a neprelidnene Cechy!

Komentáře

Anonymní píše…
Neteskni a připodobni svého ducha větévce plané růže, která se ve vichru možná dočasně ohne, ale pak se zase zcela jistě nezlomena napřímí. Tady je taky docela pošmourno, leč slunce odhodlaně proráží mraky, a v těch chvílích stesk, který i já cítím, pomíjí.
Pozdravuj Okawu-senseise, paní Oko i důchodce všeho druhu, všichni vypadají noblesně, a dámy navíc i v mezích přípustné noblesnosti roztomile.

Zdravím

Král Elfů aka Sedm Nefritových Jezírek :)
Anonymní píše…
Ahoj Sunrise, ta fotka je z vody na čaj? Já když tam byl v únoru, tak to zas tak moc zelený nebylo, ale vypadá to povědomě...

QUARTZ@nyx
krispa píše…
Quartz> Ehm, abych pravdu rekla, nevim presne, ale myslim, ze je to vodanacaj. Je to fotka ze zari, takze se to hezky zelenalo :)

Oblíbené příspěvky