Sunriska pořád v Kjótu...

Poslední příspěvek před více než půl rokem, no to to teda vedu... Ale jak praví klasik, "nebyl dosud žádný důvod ke stížnostem", a tak jsem neměla potřebu vylévat si své cizácké srdéčko do blogu. Na neperoucí pračky a zimu doma jsem si už docela zvykla. Mimochodem, co se týče nepoužitelných japonských domácích spotřebičů, nedávno jsem přišla se zajímavou kulturologickou teorií. A sice, spotřebiče většinou navrhují muži, a záměrně je dělají tak, aby nefungovaly a jejich manželky to neměly tak jednoduché s úklidem, když jsou podle tradičního japonského modelu pořád doma. Až se budu hodně nudit (protože máme doma spotřebiče zahraničních značek, a tudíž mi úklid netrvá tak dlouho jako průměrné japonské ženě), napíšu na toto téma minimálně odborný článek.
Teď ale vážně. Mám se v Kjótu docela dobře, intenzivně se věnuju čajování a jiným ušlechtilým zábavám. Možná taky časem dojde na nějaké to studium (ovšem ne abyste si mysleli, že se tu flákám, oficiálně zatím sice student nejsem, ale chodím na klasickou čínštinu, luštění starých textů a podobné lingvistické kratochvíle).
Abyste se necítili ochuzeni, tak jsem nahrála aspoň pár fotek, které jsem za celou tu dobu stihla pořídit.
http://picasaweb.google.com/sunriska/KjotskeSvatky#
http://picasaweb.google.com/sunriska/JaponskoPodruhe#

Komentáře

Anonymní píše…
Co je zač ten domeček?
Anonymní píše…
Tak dobra, kdyz nekdo chce stiznosti... tak budou stiznosti. Stezuju si na malocaste tve psani sem, jelikoz jako osoba zvedava, co sedi hezky doma v Cechach, by sem se rada dozvedela co nejvic tech tvych zazitku=)
Ogimei
Unknown píše…
Zdravím hezký blog, vzhledem k tomu, že začínám fandit Japonsku bych si rád promluvil o nějaké spolupráci, byl bych rád za zprávu na ondrej.havlin@gmail.com díky moc :)
Anonymní píše…
Vypadá to, že další příspěvek bude zase za půl roku, no aspoň je se na co těšit:-)
krispa píše…
Domeček je čajový domek v chrámu Šóren'in, kde jsem si poprvé oficiálně zametličkovala pod vedením nové učitelky.
Nojo nojo, tak já vám budu psát častěji, když vás to tak zajímá :))

Oblíbené příspěvky