O promoci a dalších balících

Před nedávnem jsem tu zavedla počítadlo (s japonskými číslovkami, he he) a zjistila jsem, že tenhle blog navštěvuje překvapivě hodně lidí. Považuju to za úspěch, na to, že se tu nic neděje... Říkala jsem si, že to nemůžu nechat jen tak a konečně začít zase psát.
Co opravdu stojí za zmínku je, že se mi konečně podařilo prokousat se až k promoci. Takže teď mám oficiální papír na to, že jsem japanolog (i když nám Dr. Sýkora od začátku vštěpoval, že japanologie jakožto věda je v podstatě nesmysl ;-). Bohužel je to latinsky, takže tomu stejně nikdo nerozumí.



Jinak máme s Edžunkem napilno, já se připravuju na přijímačky (včera jsem se dozvěděla, že kromě perfektní znalosti japonštiny po mně budou chtít i sanskrt, uf uf!) a Edžun hodně učí, koncertuje, maluje atd. No a navíc se snažíme zbavit nepotřebných věcí (kdybyste někdo chtěl nějaké oblečení, neváhejte se mi ozvat, budu taky rozprodávat nějaká kimona ;-) a něco si zase budeme posílat loďmo, takže zažívám takové menší déjá vu z doby před návratem z Japonska. Naštěstí těch krabic nebude zdaleka tolik.

Přeju vám všem hezký začátek podzimu!

小さい秋見つけた〜!

Komentáře

HD píše…
Ahoj, je skvělé, že Tvůj blog zase pokračuje, přeju spoustu vyjímečných japonských zážitků a ať se Ti daří i v novém roce.
PS: Obdivuju tu Tvoji promoci v kimonu, vsadím se, že to ještě v Karolinu nezažili:-)

Oblíbené příspěvky