Za příkopy Edského hradu

Včera jsem se trochu ulila ze školy a vydala jsem se v rámci úkolu na přednášku z dějin podívat na příkopy bývalého Edského hradu. Při té příležitosti jsem se trochu prošla po císařských zahradách a zašla si na Kandu do čtvrti s antikvariáty. Koupila jsem knížku o zenovém umění, kterou už jsem dlouho sháněla, a taky encyklopedii čajového obřadu. Celkově to byl velmi příjemně strávený den.
Jinak už mi zbývá necelý měsíc do konce školy. Ještě mě čeká napsat několik prací v japonštině, do kterých se mi naprosto a vůbec nechce a počasí posledních dní (horko, dusno a vlhko) mi na elánu do učení moc nepřidává, ale nějak to sfouknu a pak už budu mít více méně klídek.
Jinak kdybyste měli nějaké přání, co přivézt z Japonska, dejte vědět, abych to ještě stihla, protože už za 2 měsíce a kousek budu zase doma.

Komentáře

Petr píše…
Ti kimono slusi ^_^ To v nem behas i v beznych dnech?
krispa píše…
hehe, díky :) občas, když mám náladu, běhám v kimonu i když zrovna nejdu na hodinu čaje nebo tak.... ;-)

Oblíbené příspěvky